Vabimo vas, da si ogledate našo ponudbo. Za informacije smo vam na voljo od PONEDELJKA do ČETRTKA med 7:00 in 16:00 uro, v PETEK med 7:00 in 15:00 uro, prazniki: ZAPRTO.    |    Obveščamo vas, da bo podjetje LMM zaprto od ponedeljka 24.12.2018 do srede 02.01.2019. Z vami bomo spet v četrtek 03.01.2019. Želimo vam uspešno leto 2019. Kolektiv podjetja LMM
080 33 36
080 33 36
B2B prijava
Pošlji povpraševanje
B2B prijava

Predstavitev podjetja


Podjetje LMM Professional je bilo ustanovljeno leta 2004 in je veletrgovsko podjetje, čigar primarna dejavnost je prodaja tehničnega blaga in ročnega orodja trgovcem in industriji.

Kupce oskrbujemo z širokim naborom izdelkov tako domačih kot tujih proizvajalcev, v vseh kakovostnih in cenovnih razredih. Naša stalna prisotnost na največjih mednarodnih sejmih in strokovnost nabavne službe nam omogočata, da neprestano širimo našo ponudbo z novimi programi.

Po celi Sloveniji imamo skupino prodajnih svetovalcev, kateri so stalno v stiku s kupci in jim nudijo tehnično in logistično podporo. Opremljeni so z najsodobnejšimi tabličnimi računalniki in so preko internetne povezave v stalnem stiku s prodajno pisarno. Na ta način, ter z poslovanjem B2B lahko zagotovimo našim kupcem dobavo v realnem času 24 ur. 

Skladiščno poslovanje imamo urejeno z elektronskimi čitalci, kar nam omogoča, da je število napak pri izdaji blaga zanemarljivo.
 
Osebna izkaznica:
  • Dolgi naziv podjetja: LMM PROFESIONAL proizvodnja, trgovina, storitve, d.o.o.
  • Skrajšani naziv podjetja: LMM PROFESIONAL d.o.o.
  • Naslov: IOC Zapolje I 31, 1370 Logatec
  • ID za DDV: SI91927846
  • Matična številka: 1934627000
  • TRR Intesa Sanpaolo bank d.d.: SI56 1010 0003 8075 308
  • TRR Addiko bank d.d.: SI56 3300 0000 2025 739
Delovni čas: PONEDELJEK - ČETRTEK od 7:00 do 16:00, v PETEK od 7:00 do 15:00, praznike ZAPRTO.

Zgodba podjetja LMM Profesional d.o.o. se je, kot omenjeno, začela v letu 2004. Takrat se je zelo nizko številna zasedba začela uveljavljati na trgu ročnega orodja in tehničnega blaga. Tako so se začeli majhni koraki, ki so vodili naše podjetje v uspehe in širitev podjetja samega. V nadaljevanju so opisane prelomnice v našem podjetju.
  • Leta 2009 se je zaradi svetovne krize zgodila racionalizacija poslovanja v podjetju, kar pomeni, da smo načrtno optimizirali zaloge.
  • Leta 2010, ko se je gospodarska kriza umirila je bila potrebna sprememba načina poslovanja. Zato se je podjetje osredotočilo za dolgotrajno stabilizacijo poslovanja.
  • Leta 2011 se je zaradi uspehov v prejšnjih letih zgodila velika sprememba in sicer je podjetje svoj sedež in skladiščne prostore preselilo iz Ljubljane v lastne prostore v Logatec.
  • Leta 2013, ko so se razmere na trgu umirile se je začelo načrtno širjenje asortimenta z dodajanjem novih prodajnih programov.
  • Leta 2015, so se novi prodajni programi ustalili, in se posledično ustvarile tudi večje potrebe skladiščenja. Zato smo v podjetju povečali kapaciteto skladišča z izgradnjo dodatnega zunanjega skladišča, ki je prinesel okoli 100 skladiščnih mest.
  • Leta 2016 smo naredili korak naprej tudi pri fizični izdaji blaga, saj smo v skladišču uspešno izvedli prehod na elektronsko poslovanje. 
  • Leta 2017 je podjetje še bolj stopilo v stik z časom, saj smo takrat opremili naše prodajne svetovalce z elektronskimi tablicami (tabličnimi računalniki).